اخبار معاونت اداری، مالی و عمرانی
1398/8/8 چهارشنبه
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خبر داد:
انعقاد تفاهم نامه با ۳بانک عامل جهت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دانشگاه پیام نور

.

دکتر حسن علیزاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با ۳بانک عامل جهت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: تسهیلات بانکی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده ایم تا دغدغه تامین شهریه خود را نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور تصریح کرد : قرارداد با این بانک ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و خوشبختانه با 3 بانک عامل قرارداد منعقد کردیم.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان می توانند تسهیلات با کارمزد ۱/۴ درصد دریافت کنند.

وی افزود: بازپرداخت این تسهیلات برای برخی شش ماهه و برای عده ای نیز تا پایان مدت تحصیل است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای کل مقطع تحصیلی تسهیلات با کارمزد پایین دریافت کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان فرصت دارند تا پایان تحصیل، اقساط وام بانکی خود را پرداخت نمایند و هدف اصلی دانشگاه پیام نور این است که دانشجوی به خاطر مشکل مالی از تحصیل محروم نماند.

علیزاده تصریح کرد: علاوه بر این بانک ها، بنیاد علوی، بنیاد حامیان تحصیلی نیز خدمات برای دانشجویان ارائه می کند و دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز از پرداخت شهریه معاف هستنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر