اخبار معاونت اداری، مالی و عمرانی
1398/8/8 چهارشنبه
دکتر حسن علیزاده خبر داد:
نقل و انتقال کارکنان دانشگاه پیام نور، الکترونیکی خواهد شد.

.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ضمن خبر از ایجاد سامانه الکترونیکی نقل و انتقالات کارکنان دانشگاه پیام نور افزود: در راستای تحقق سیاست های توسعه دولت الکترونیک و همچنین به منظور بهینه سازی و ارتقای خدمات، تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند فرآیند نقل و انتقال کارکنان دانشگاه پیام نور به زودی راه اندازی خواهد شد.

دکتر حسن علیزاده با اشاره به اهداف کلی طراحی و راه اندازی این سامانه اظهار داشت: با استقرار این سامانه و اجرای آن زمینه دستیابی به اهدافی نظیر تامین نیروی انسانی متخصص و شایسته از بین متقاضیان، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، تسریع در امور و کاهش مکاتبات فراهم می شود.

عضو هیات رئیسه دانشگاه پیام نور ضمن بیان انجام فرآیند نقل و انتقال کارکنان دانشگاه پیام نور در سال جاری از طریق این سامانه افزود: از مزایای بهره برداری سامانه نقل و انتقالات کارکنان می توان به تحقق سیاستهای دولت الکترونیک، حذف فرآیندهای موازی و زائد، صرفه جویی در وقت و سایر منابع، کاهش مکاتبات و مراجعات حضوری، تسریع در انجام امور و تامین بخشی از نیروی انسانی تخصصی و مورد نیاز دانشگاه اشاره نمود.

اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی قراردادی، پیمانی و رسمی می تواننددر صورت تقاضا به سایر دستگاهها و یا دانشگاهها انتقال یابند.

علیزاده گفت: اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی قراردادی، پیمانی و رسمی می تواننددر صورت تقاضا به سایر دستگاهها و یا دانشگاهها انتقال یابند.

با تنها کانال رسمی معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در پیام رسان های تلگرام، ایتا و سروش همراه باشید.

t.me/hamkarpnu

https://eitaa.com/hamkarpnu

https://sapp.ir/edari.pnu.ac.ir


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر