1403/3/22 سه‌شنبه
در نشست سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد:
عزم دانشگاه پیام نور برای تامین مسکن کارکنان اداری و اعضای علمی

.

در نشستی با حضور دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور، مهندس اکبرپور مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، معاونین دانشگاه، روسای استانی و جمعی از مدیران سازمان، نحوه تامین مسکن کارکنان و اعضای علمی دانشگاه پیام نور مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تاکید بر تامین مسکن و رفاهیات دانشگاهیان پیام نور اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم دولت مردمی و شخص رئیس جمهور شهید و همچنین هیات رئیسه دانشگاه ایجاد مسکن می باشد و دانشگاه نیز از ظرفیت و مازاد زمین ها و املاک خود برای تامین مسکن اعضای علمی و کارکنان استفاده می کند.
وی همچنین با تاکید بر پیگیری های روسای استانی برای تحقق مسکن دانشگاهیان گفت: روسای استانی باید با توجه به تفاهم نامه ها و همچنین سیاست های ابلاغی جهش  مسکن ملی با مسئولین استانی برای تحقق این مهم تعامل داشته باشند تا بتوانند دغدغه مهم کارکنان و اعضای علمی را رفع کنند.   

در این نشست همچنین دکتر اکبرپور مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم افزود: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری وزارت راه و شهرسازی، برای اولین بار در تاریخ آموزش عالی امکان ساخت مسکن در اراضی مازاد دانشگاه و برای دانشگاهیان فراهم شده است و دانشگاهیان پیام نور نیز در قاعده قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: در 7 استان کشور عملیات اجرایی مسکن اعضای علمی و کارکنان دانشگاه ها اجرا شده است. 
مهندس اکبرپور به طرح مولدسازی دارای های دولت نیز اشاره کرد و افزود: 10 هزار میلیارد تومان در قالب مولد سازی برای دانشگاه های کشور در نظر گرفته شد.
وی ضمن تاکید بر تامین مسکن برای دانشگاهیان پیام نور ابراز داشت: برای تامین واحدهای مورد تقاضای دانشگاهیان پیام نور در سطح برخی استان ها تدابیری در نظر گرفته شده است که فرایند معرفی و اسامی افراد بر مبنای شرایط اعلام خواهد شد.
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار