برگزیده
1398/8/4 شنبه
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور :
استفاده از ظرفیت خیرین یکی از ارزشمندترین و بهترین راه‌ها برای تنوع‌بخشی به دانشگاه‌هاست.

.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور : استفاده از ظرفیت خیرین یکی از ارزشمندترین و بهترین راه‌ها برای تنوع‌بخشی به دانشگاه‌هاست.

دکتر حسن علیزاده در دیدار با خیرین دانشگاه ساز استان چهار محال بختیاری تعامل ارزنده خیرین با دانشگاه را از نشانه‌های امید بخش دانست و اظهار کرد: خیرین همواره در توسعه فضای علم، دانش و عمرانی دانشگاه نقش موثری داشته و دارند و استفاده ازظرفیت خیرین می‌تواند در توسعه و تعالی دانشگاه‌ها کمک شایانی کند. 
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از همکاری و همیاری خیرین دانشگاه ساز در توسعه کمی آموزش عالی در کشور تصریح کرد؛  امید است با کمک خیرین علاوه بر گسترش و تکمیل زیر ساخت‌های عمرانی دانشگاه بتوانیم از ظریفت خیرین در حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت نیز استفاده کنیم.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور  استفاده از ظرفیت خیرین را یکی از ارزشمندترین و بهترین راه‌ها برای تنوع‌بخشی به دانشگاه‌ها دانست و گفت: اقدامات خیرین در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است و مشارکت آن‌ها می‌تواند به شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه کمک کند. 

علیزاده بیان کرد : کمک‌های خیرین بسیار ارزشمند است و می‌تواند سهم مهمی در توسعه و تعالی دانشگاه‌ها داشته باشد. 

در این دیدار خیران ضمن تشکر از تعامل و همکاری مسولان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری، از پروژه مسجد علی بن ابیطالب دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد بازدید کردند و ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه دیدگاه‌ها و نظرات خود را با معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور استان در میان گذاشتند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر