برگزیده
1398/8/4 شنبه
دکتر حسن علیزاده معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور:
تلاش قشر زحمتکش کارمند در همه نهادها و سازمان‌ها زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است

.

دکتر حسن علیزاده معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور  طی پیامی از تلاش و همت کارکنان دانشگاه پیام نور  همزمان با روز کارمند  تقدیر کرد.  
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت.
در متن پیام دکتر علیزاده آمده است: چهارم شهریور روز کارمند یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه به انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را بر عهده دارند.
بدون تردید تلاش قشر زحمتکش کارمند در همه نهادها و سازمان‌ها زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه دانشگاهی نیز مسئولیت سنگین پشتیبانی نیروهای تخصصی در اختیار کارمندان پرتلاش است و الحق و الانصاف از هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب رجوع فروگذار نبودند .
 اگر همت شما کارکنان  عزیز و سختکوش نبود امروز نمی‌توانستیم بار سنگینی از آموزش عالی فرزندان این سرزمین را برعهده بگیریم. لذا ادامه این راه و دستیابی به موفقیت های جدید در بخش های مختلف میسر نمی شود مگر با همراهی،همدلی، همکاری و همگامی همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور .
معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در پایان پیام خود ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای کارمندان اظهار امیدواری کرد کارمندان این دانشگاه به مانند همیشه در مسیر پیشرفت بیش از پیش دانشگاه و افزایش رضایت دانشجویان و ارباب رجوع موفق‌تر از گذشته حرکت نماییم.

 با تنها کانال رسمی معاونت اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور را در دو پیام رسان ایتا و سروش 
همراه باشید.

https://eitaa.com/hamkarpnu
https://sapp.ir/edari.pnu.ac.ir

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر